1 glass piece is being sold every day at an average since Jan - Thanks and Congratulations to All Users
SUBMIT YOUR GLASS - N Glass is a place for you to show off your glass collection as well as buy/sell/trade your new and used glass

dabdab710

added 576 days ago to My Glass

my 5″ Rudeboy Chillin getting ready to come home! Pic sent to me along the way. 8″ Slyme Mini to the left. 5″ In the mail to me tomorrow said from Rudeboy himself, WIll post milk Shots asap w/new quartz domless too(: IM NOT A SCAMMER DAMN DUDE! (ps. Probably wouldnt let this go anyway so how would i scam id hardly ever make a deal for this baby lol)

  • yobbs:

    trade for a recycler?

  • mbrodsky:

    trade for a slyme minitube 5 inch? lmkkk

  • dabdab710:

    pics are up more on the way of the alien tech nano and the slyme!!

  • dabdab710:

    you all should apologize now, fucking assholes. You didnt talk to rudeboy you liar, shipping was held up due to easter. Uh im waiting for a sorry btw.

  • deftonic:

    Copying pictures from Rudeboys facebook and instagram is all you are doing.

  • deftonic:

    Give it up dude, I TALKED TO RUDEBOY MYSELF ABOUT THIS!!!! IN PERSON!!! You are a liar!!!

  • dabdab710:

    thats fine tracking says its out for delivery today, pic will have todays date/username, need milked

  • Jrg442:

    Haha I just ordered one can’t wait lol

  • Schadey:

    Not pictures lifted off of rude’s instagram haha. Think you’re the only NUGGER who follows him?

  • Schadey:

    Doesn’t need to be milked. Just has to be an original picture taken by the poster himself.

  • Jrg442:

    How much u get this for Cuz i have been talking to rude about these so to prove if your a scammer or not

  • Jrg442:

    How can there be a milk shot with no clear in the piece lol how u gonna see the milk

  • deftonic:

    lol you are not posting milkshots!!!!! SCAMMMERRRRRRR.

  • dabdab710:

    also got a 4″ alien tech, btw only one of the slyme ones is mine.

  • dabdab710:

    just to rub it in im posting milkshots tomorrow.

  • MrTyler:

    if you say you probably wouldnt make a deal, whys it up for sale then? God damn some ppl are dumb

  • deftonic:

    THIS GUY IS 100% BULLSHIT!!!!! I talked to Rudeboy personally about this, and you sir are a scammer.

  • thelifted1:

    Scam. I just read his comments on Instagram…..seemed pretty confused about it being for sale…

  • Schadey:

    what about a pic of you dabbing or holding it? I mean I don’t give 2 shits but that would be proof

  • dabdab710:

    dude you just want a pic of our facebook covo then you can smd?

  • Lvjoey82:

    There on Instagram right now

  • dabdab710:

    just see figured i could look at offers, if anything catches my eye its nice to know could trade.

  • Jrg442:

    why post something for sale if your not gonna sell thats just rude

  • dabdab710:

    proof, ask him what email was used to pay for it and ill tell you what it is…ciscoyao715@gmail.com

  • dabdab710:

    ya go for it, iv been talking to him everyday for the last week or so have a Slyme Micro you see there, An all “Alien Tech” version coming, easy before you call people out not everyone is this world is a shitty person.

  • Schadey:

    apparently he feels it’s odd that the piece is here for sale and wants to “look into it.”

  • Schadey:

    the thing that made me believe it was a scam was rudeboy’s comment about this.

Back to top